Reveluv

I'm a Kpoper till the end

Reveluv

I'm a Kpoper till the end

بالاخره تموم شد

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

این  کنکور لعنتی هم با همه خوبی و بدی هاش تموم شد😁

سلام بچه ها

بالاخره کنکور تموم شد

بچه ها واقعا دلم براتون تنگ شده بود ... خیلی خوشحالم همتونو دیدم .. البته درسته مجازیه رابطمون ولی بازم همین که شمارو دارم خیلی خوشحالم❤❤

بیاین بگم چجوری کنکور دادم بخندیم یکم😂

اولش که رفتیم داخل دانشگاه چهار نفر شبیه ادم فضایی ها اومدن طرفم که باید دستامو ضدعفونی کنم و یک بسته ماسک و پد الکلی بهم دادن و منم فقط عین بچه های چهارساله که مامانشونو گم کردن داشتم نگاشون میکردم😂

تا اینکه یکیشون گفت خانم من کاریت ندارم بیا برو داخل دانشگاه مگه کنکور نداری😂

راستش اینقد استرس داشتم که کلا کارام دست خودم نبود

بعدش باید سوار اتوبوس میشدیم تا هرکدوم رو برسونن دم سالنی که باید اونجا ازمون میدادیم

راننده اتوبوس ما هم اعصاب نداشت چهاربار ازجلوی سالن ما رد شد و من و کناریم هرچی میگفتیم اقا اینجا نگه دار اون عین خیالش نبود تهش هم کلی باحامون دعوا کرد که چرا نگفتین من وایسم😂

خلاصه که وسط دانشگاه پیادمون کرد بی اعصاب و منم با کلی استرس بالاخره رفتم سالنو پیدا کردم

دوساعت با حفظ فاصله یک متری از بقیه شرکت کننده ها دم سالن معطل شدیم چون باید همه رو دوساعت میگشتن

بالاخره وقتی نوبت من شد من اینقده استرس داشتم که هرکی قیافمو میدید فکر میکرد با خودم دارم اسلحه جابجا میکنم از بس مشکوک میزدم😂

کلی لباسام و وسایلم و تو گوش و چشم و همه جامو گشتن که چیزی قایم نکرده باشم ازشون .... بعد دوساعت گذاشتن برم داخل😂

بالاخره صندلیمو پیدا کردم نشستم .. یک عکس ضایعی هم ازم روی کارتم بود که واقعا داشتم شک میکردم چرا من اینقد زشتم اخه😂

ساعت هشت و بیست دقیقه بود تقریبا که دفترچه هارو گذاشتن روی میزمون ولی نباید بازشون میکردیم ... یک دختره بیچاره جلوم نشسته بود کاور روی دفترچه رو باز کرد ... یهو چهار نفر که عین بادیگارد بودن ریختن رو سرش اون بیچاره هم سکته کرد تهش هم با کلی بدبختی اجازه دادن کنکور بده😐

بالاخره با هربدبختی بود کنکور شروع شد .. خدا نصیب گرگ بیابون نکنه اخه این سوالا چی بودن 😞

 

 

بالاخره تموم شد و وقتیکه ازبلندگو گفتن وقت ازمون تموم شده با اینکه میدونستم خراب کردم ولی چنان نفس راحتی؟کشیدم که باورتون نمیشه ... راستش واقعا یکسال و نیم دوسال از زندگیم خراب شد سر این قضیه و استرسش .. راستش من بچه درسخونی نبودم ولی خبیلی استرسی بودم و وقتی تموم شد فقط احساس میکردم ازاد شدم 😂

خلاصه که کنکور لعنتی با همه خوبی و بدی هاش تموم شد

خدایا شکرت بالاخره تموم شد

  • MAHTA ..

نظرات  (۲)

جییییییغ🙊🙊🙊🙊🙊هوووورااااا بالاخره راحت شدی مهتایی💚🖤💚🖤💚

خب یه نفس رااااحت بکش!

تموم شد! چقدر زود گذشت!

بخاطر این کرونا چقدر عقب افتاد :|

پاسخ:
اره نزدیک به یک ماه و نیم عقب افتاد


وای هیونگ بالاخره تموم شد
این هته نتیجه ها میاد احتمالا
برام دعا کن هیونگ😭

واو پس این هفته میاد! 

البته نمیدونم کی به نظرم جواب دادی😁😁 اومده نتایج؟؟؟

پاسخ:
اره اومد
به بدترین شکل ممکن هم اومد
لعنت به من😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">