Reveluv

I'm a Kpoper till the end

Reveluv

I'm a Kpoper till the end

بعضی وقتا

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۱۰ ب.ظ

بعضی وقتا

فقط خسته ای

نمیدونی چرا

شایدم میدونی

شاید چون زیادی به بعضیا بها دادی

شاید چون بخاطر هرچیزی به هرکسی جواب دادی

شاید چون حتی بابت خندیدنت هم مجبور شدی با کلی خجالت جواب بدی

شاید چون به خاطر گریه کردنت هم مجبور شدی جواب بدی

شاید چون وقتی دیگه تحمل نداشتی و داد زدی هم مجبور شدی جواب بدی

اینجوری خستگی ها خیلی بدن

حتی بعضی هاشون تا چند سال ممکنه رو دلت بمونن

ممکنه تا مدت ها همین خستگی ها باهات باشن و زندگی رو زهرمار کنن برات

ولی این خستگی ها وظیفه ای جز موندن ندرن

کاریشون نمیشه کرد

جز اینکه گاهی بهشون بی محلی کنی

به خیلیا اینو گفتم

تنها چیزی که گیرم میومد حرفایی بود مثل

"بابا چه دل خوشی داری"

"بیخیال زندگی کجاش قشنگه"

و....

هیچکدومشون نفهمیدن فقط برای اینکه حالم بهتر شه دارم تلاش میکنم بهشون کمک کنم و با حرفاشون نابودم کردن

ولی خب شاید منم پرو ام

شاید بعضی وقتا توهم خوب بودن دارم

توهم دارم که میتونم کمکشون کنم

زندگیم شده توهم

توهم شادی

توهم مهربونی

توهم قشنگی

بعضی وقتا با بعضی حرفا چنان از توهمای قشنگی که ساختی پرت میشی بیرون که نمیدونی چه اشتباهی کردی که یهو اینجوری شد

ولی خب

زندگی همینه

شاید بالاخره یک روز قراره یکی پیدا شه که به من بگه سعی کن حالت خوب باشه

شاید یکی هم پیدا شه که بهم بگه تو میتونی شاد باشی

شایدم  اون یک نفر اصلا وجود نداشته باشه و اینم توهمه

بیخیال

من با توهم هام راحتم

بقیش به درک

من قراره زندگی کنم

پس هرجور که بخوام زندگی میکنم

منم و خدای خودم

که میدونم اون دوستم داره

بقیش به درک

😊

 

  • MAHTA ..

نظرات  (۸)

و خدایی که به شدت کافیست!

منم تا چند سال خسته بودم مهتا! خسته خسته!

شروع کن این احساساتی که باعث میشه اذیتت کنن رو بریزی دور! اونا نمیمونن! فقط باید بی محلی کنی بهشون واقعا! ممکنه توو اوج سکوت و تاریکی شب بیان سراغت! تو باید کناره گیری کنی ازشون... سرتو بهرچیزی که عشقته گرم کن ولی به اونا نپرداز که مخربن!

ما رو افسرده میکنن!

کتاب خوندن، داستان خوندن، سرگرمیای مورد علاقت اینجور موقعا خیلی کمک میکنه! همون پستی که توو وبم گذاشتم رو اینجا هم میگم! بیا برای یه بارم که شده به جای فکر کردن به "دیگران" به "خودت" فکر کن!

یه بار به آرامش خودت فکر کن مهتا جانم💙💙💙

وقتی زیادی از خودت برای دیگران مایه بذاری دیگه هیچی از خودت باقی نمیمونه...

پاسخ:
هیونگ
مرسی که به فکرمی 
ببخشید نمیخواستم با حرفام ناراحتت کنم
راستش فقط میخوام حرفامو یجا بنویسم چون دیگه تحمل ندارم
دارم دیوونه میشم
با هیشکی نمیتونم حرف بزنم

حیف که واقعا تو موقعیتی نیستم که نصیحتت کنم چون اصلا بلد نیستم اما به عنوان یه چینگو ازت میخوام هر زمانی که خسته شدی ناامید نشو

خستگی پلی بین پیروزی و ناکامیه

اینکه خسته شدی یعنی به موفقیت میرسی! به اون چیزی که از صمیم قلبت میخوای

خسته شو! منم میشم همه میشن...

اما بعدش دوباره پاشو! بذار درونت پرطلاتم باشه. آدم مثل جوی آبه! ساکن که باشه میگنده

حرفاتو حتما بنویس به کسایی که بهت اهمیت میدن بگو نذار تلنبار شن که یهو به خودت میای میبینی اون حرفا خفه ات کردن

پس چینگوم

حرف دلتو بزن و ازش ترسی نداشته باش و هیچ وقت بخاطر چند نفر بی ارزش که اصلا معلوم نیست ده سال اینده کنارت یا نه ناامید و ناراحت نشو

ارزششو نداره :)💗

پاسخ:
مرسی چراغ خاموشی ❤❤

احساس میکنم رفیقام ت فضای مجازی خیلی بهتر از دنیای واقعی ان
مرسی که هستی ❤💜❤💜❤💜

نه بابا چه ناراحتی ای!

منم پست گذاشتم دیگه!

فضای مجازی ینی همین عزیزدلمممم 😉

راحت باش و پست بذار ما بیایم 💕💕

پاسخ:
مرسی هیونگ ❤💜❤💜❤💜

احساسات منفی رو بالا بیار و بریز دور بابا!!😉

هر کسی ارزش خودش رو خودش مشخص میکنه قشنگم... هیچ انسانی بی ارزش نیست... فقط گاهی ارزشها باهم متفاوتن...

تو ارزشمندی، هم برای من و هم برای کسایی که دوستت دارن... پس هوای خودت و دلتو  داشته باش و قدر خودتو بدون :)

پاسخ:
نمیدونم چی بگم
میترسم
دنیا زیادی نامرده
بیخیال
یاسی بخاطر حرفای من یوقت ناراحت نشی ها
من یهو دلم میگیره یچی میگم

فدای تو :))

پاسخ:
❤💜❤💜❤💜❤❤💜❤💜❤

قبلنم بت گفتم، الانم میگم، من از دردودل کردن تو ناراحت نمیشم قشنگم...اوکی؟! :)

پاسخ:
تو لطف داری یاسی خودم ❤💜

توو نامردی دنیا ک شکی نیس... یهویی عزیزتریناتو بی هیج دلیلی میگیره ازت...

پاسخ:
من فقط یک رفیق پایه داشتم
همیشه باهام بود
همیشه کنارم بود
همونو ازم گرفت

مهتای قشنگم... میدونم سخته ک رفیق پایه ی زندگیتو از دست بدی... چ باشه و مال تو نباشه و چه اصلن نباشه...

در هرصورت نداریش... ولی اون زنده س همیشه... توو قلب تو... توو خاطراتت...اون نمیخاد تو غمگین باشی...میدونی ک؟!

پاسخ:
اون جای من رفت
بهش گفتم میخوام بمیرم ولی اون نمیخواست بمیره
ولی یک هفته  بعدش اون رفت و من موندم
این وسط همه چی اشتباه شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">