Reveluv

I'm a Kpoper till the end

Reveluv

I'm a Kpoper till the end

عجیبه

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ

بعضی وقتا نمیدونم چرا

عجیبه

رفتارم با خدا شده عین معامله

فکر میکنم مثلا چون درس میخونم یا چون خیلی از خطاهارو نمیکنم خدا هم وظیفه داره کمکم کنه

عجب دیوونه ایم

یکی نیست بگه خب وظیفته که خطا نکنی

البته من کم خطا نکردم

خیلی خطاها دارم که به روم نمیاره

همین شاید بزرگترین لطفش باشه

 

امروز که رفتم کتابخونه یکی از بچه ها پرسید مامان بابات شغلشون چیه

منم بهش گفتم

بعد پرسیدم مامان بابای تو چی؟؟

اونم گفت مامان ندارم

گفتم یعنی فوت شده؟

گفت نه وقتی خیلی بچه بودم من و خواهرامو ول کرد رفت

چیزایی در مورد مامانش گفت که فکرشم نمیکردم یک مادر از این کارا بتونه بکنه

شاید زیادی همه رو خوب میبینم

دلم براش سوخت

آخه همیشه میگه و میخنده درحالی که همچین دردی رو تو سینه اش داره

 

فهمیدم فقط من نیستم که خیلی دردا رو دارم

خیلیا هستن که خیلی تجربه های سختی رو داشتن و قلبشون از من بیشتر درد داره

شاید زیادی خودمو گنده کردم که فکر میکنم خیلی خوبم

 

خیلی دلم میخواد از چیزایی که اعصابمو داغون میکنه بنویسم ولی میدونم بعضی چیزا شاید هیچوقت نباید گفته بشن و باید با خودت دفنشون کنی

چون نه کسی میخواد بشنوه نه کسی متوجه میشه

خیلی بده

دارم سعی میکنم باهاش کنار بیام

برام دعا کنین

❤💜

 

 

 

  • MAHTA ..

نظرات  (۲۳)

مهتاییی...

وای خدا نمیدونم چی بگم...

دلم آتیش گرفت برای اونی که بدون مادره...

بدون مادر خیلی سخته..چه پدر چه مادر..یکیشون نباشه ما بچه ها واقعا چی میشیم؟...حتی حضورشونم کافیه! حتی اگه بالاسرمونم نباشن فقط حضورشون کافیه...

مهتایی...

نمیدونم میتونم بگم درکت میکنم یا نه! من نمیدونم توی چه اوضاع و احوالی هستی ولی من به این جملت رسیدم که "بعضی چیزا شاید هیچوقت نباید گفته بشن و باید با خودت دفنشون کنی، چون نه کسی میخواد بشنوه نه کسی متوجه میشه!"

راستش من از گفتن این چیزا هیچ سودی نکردم...

تنها چیزی که نصیبم میشد فشار بیشتر بود... 

من این حرفامو دیگه به کسی نمیگم...میترسم... مردم همیشه یه خشاب خالی دارن که با گفتن این حرفا، پرش میکنن و بعدشم تو رو با زبونشون، کاراشون، بزنن...

مواظب خودت باش مهتایییی..

 

پاسخ:
آره
برای یک دختر نبودن مادرش خیلی سخته


هیشکی نمیدونه تو جه اوضاعیم
فقط دارم میگذرونم که تموم شه
خستم
کاری هم نمیکنم که بگم بخاطر اون خستم
ولی دیگه بریدم
بخاطر چیزی که دست خودم نیست شدم گناهکار و باید تحقیر شم
بخاطر حرف زدن باید تحقیر شم
بخاطر خندیدن باید تحقیر شم
از این دنیا و ادماش متنفرم
از همشون متنفرم

نمیگم همه چی رو توو خودت بریز! نه! ولی مواظب باش اگه میخوای حرفی رو هم بزنی به "کی" میزنی...خیلی مواظب باش...وگرنه داغون میشی...

پاسخ:
یبار تجربه اش کردم
کسی که قول داده بود کمکم کنه تحقیرم کرد
قول دادم به خودم که دیگه  ادما رو محرم رازهای خودم نکنم

محرم راز دل شیدای خود،

کس نمی‌بینم ز خاص و عام را...

مهتای من

عشق نونا

هرچی بزرگتر بشی، میفهمی ک دردهای بزرگتری هم توو زندگی آدما وجودداره

بخاطر خیلی چیزایی ک داریم باید شکر گذار باشیم ولی ما آدما عادت کردیم ب طلبکار بودن...

مهتا... آدم ها موجودات عجیبین... میتونن عاشق بشن... میتونن یه کاری کنن تو عاشقشون بشی... میتونن با همه ی وجود بهت اعتماد کنن...میتونی بهشون کاملن اعتماد کنی... و ب همون اندازه هم میتونن وحشتناک باشن و از زندگی کردن بینشون پشیمونت کنن!!

مهتا... بهتره خودتو... زندگیتو... دنیاتو... آدمارو... دوست داشته باشی :)

این خیلی بهتر از تصور یه دنیای وحشتناکه :))

پاسخ:
دارم تلاش میکنم
محبت میکنم مهرفت به خرج میدم ولی تنها چیزی که گیرم میاد از طرفشون شکستن قلبم و اشکامه

بیخیال یاسی
تصمیم گرفتم دیگه غر نزنم


راستی خیلی دلم برات تنگ شده 

سلام مهتایی...

خوبی؟؟؟؟

من هرروز به وبت سر میزنم و امشب دیدم خیلی وقته پست نذاشتی...

چطوری؟؟؟چطور میگذره زندگی؟؟؟

پاسخ:
سلام هیونگ
هیونگ خیلی دلم برات تنگ شده 
خیلی خیلی زیاد
ببخشید این چند وقت نمیتونستم بیام
و خیلی خوشحالم که یکی نگرانم شده

نیستی مهتا...

نگرانتم....

 

پاسخ:
منم عاشقتم هیونگ

قربونت برم منم دوستت دارم عزیزدلمممم

همیشه پیشمون باش اوکی؟!

💌

پاسخ:
هیونگ شما تا وقتی بخواین من هستم😊

و باز نگرانت شدم :| 

عاقا زود برگرد :(

پاسخ:
قربون تو هیونگ مهربونم

کجایی بیب

چطوری

چه خبراااا

 

پاسخ:
سلام هیونگ خفن و مهربون و عزیز و خیلی خفن خودم

شما خوب باشی منم خوبم

سلام مهتای قشنگم ^_^

عیدت مبارک😘

امیدوارم سال خوبی داشته باشی و هرسالت بهتر از هرسال باشه💖💖

پاسخ:
سلام یاسی😭😭😭

ببخشید رمز وهمه چیزم گم شده بود نمیتونستم بیام

یاسی خیلی دلم برات تنگ شده😭😭😭

سلام عزیزدلمممم

چطوری مهتایی؟؟؟؟

مهتاییییی امیدوارم امسال سالی پر از آرامش و تندرستی و سلامتی و نشاط زیرسایه امام زمان علیه السلام برات باشه عزیزترینم 💖💖💖💖

خیلی زود برگرد پیشمون که جات واقعا خالیه!

پاسخ:
یاسین هیونگ 
میدونم دیره ببخشید
خیلی دوست دارم هیونگ❤❤❤❤

هیونگ میدونی این چند وقت چقد بهت فکر کردم
کلی دلم برات تنگیده بود😭😭😭

مهتایاااا سلام 

خوبی؟؟؟؟

چه خبرا!!

دلم خیلی برات تنگ شده 

من همون یاسینمااا 

اسم و وبمو عوض کردم :)

پاسخ:
سلام رفیق خودم
خوبی؟؟؟؟؟

سلام🙄

پاسخ:
سلام😁

مهتایی

منم یاسین

خداوکیلی کجایی؟؟؟

خیلی وقته نیستی

من هروقت وبلاگا میام به وب توام میسرم که شاید ج مو داده باشی...خوبی؟

پاسخ:
ببخشید رمز و نام کاربریم پاک شده بود نمیتونستم بیام
خوشحالم بالاخره اومدم
دلم رراتون تنگ شده بود😭😭😭

کجایی:(

ایشالا زود کنکورتو بدی

بخاطر این کرونا انگار افتاده عقب اره؟درست حسابی خبر ندارم

پاسخ:
اره کنکور افتاد سی شهریور
امیدوارم خوب بشه😫

امیدوارم هرجا هستی لبخند رو لب قشنگت باشه مهتایی...🌹💙

پاسخ:
تا وقتی شماهارو دارم همیشه لبخند هست
امیدوارم توام همیشه خوشحال باشی

✋😉💜

پاسخ:
😊❤

وااااو خیلی وقته نیومدی مهتا

حدود 5 ماهی میشه؟؟!

عاقااا بخاطر این کرونا، این کنکور کوفتی هی داره عقب میفته!

اصن نمیدونم پیاممو یه روز میبینی یا نه... 

ولی ...اومممم...دلم برات تنگ شده  ;)

پاسخ:
واقعا خوشحالم که اینقد به فکرمه یکی
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

واهاهاهایییی

تو عان شدی بالاخره!!!!

مهتااااا

چطوری خوبی؟؟؟

قربونت برم چه خبرا!

عاقاا من این مدت مریض بودم نتونستم بیام پام شکسته بود ولی الان خوبما! الان خوب شدم شکر خدا!

چطوری مهتاییییی

مهتا اینستایی چیزی داری فالوت کنم که انقدر دیر نفهمم اومدی😅

پاسخ:
یاسین هیونگ
دلم برات تنگ شده بود
این چند وقت اینقده به همه گفتم دلم واسه یاسین هیونگ تنگ شده که دیگه اعصاب واسه کسی نمونده😂

خیلی دوست دارم هیونگ

نه هنوز اینستا ندارم
اینستا نصب کردم حتما پیجتو فالو میکنم


پات چیشده هیونگ😞😭😭
الان خوبی؟؟؟؟؟؟

سلام عزیز دلممممممممم

چطوری؟!؟!

چ خبرا؟!؟!؟!

بعد از مدتهاااا باز برگشتم😅

تو کجایی؟!؟! خوش میگذره ب من😁

اوضاع روبراهه؟!؟!

مواظب خودت ک هستی؟!؟هوم؟!؟! مریض نشیااااا کرونا خطرناکه چنتا از دوستام گرفته بودن🥺

کنکور دادی؟! چطور بود؟؛

پاسخ:
یاسسسسسی
دلم برات تنگ شده بود😭😭😭

امسال یک کنکوری بود که ترجیح میدادم کرونا بگیرم ولی این سوالا رو نبینم😬😭
خیلی سخت بود😭

اوه اوه

قربونت برم اصن غصه نخوریاااا

تجربی بودی دیگه؟!

منم رفتم سر جلسه ببینم سوالا چجوریاس😂😂😂

نگران نباش، انشاالله نتیجه خوب میشه😘

پاسخ:
اره من تجربی بودم😞

این هفته نتیجه ها میاد احتمالا
دعا کن برام😭😭😭

خب پس منتظرم که اینستا بزنی عزیزدلم💚💚💙💙💙💚💚💚

قربونت برم منم خیلی دلتنگت بودم و هستم😅😁🖤

پاسخ:
یاسین هیونگ منی تو❤❤❤❤❤
منم دلم تنگته همیشه

بیا واسه هم دعا کنیم ک ب خیر بگذره⁦🤦🏻‍♀️⁩

کنکوری زیاد داشتیم امسال

نمیتونم تحمل کنم یه سال دیگه هم نداشته باشمت

امیدوارم بهترین اتفاق بیوفته واست🤗

 

پاسخ:
یاســــــــــــــــــــــی😭😭😭😭

نتیجم افتضاح شد
مجبورم بشینم😭😭😭😣
یاسی نابود شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">