Reveluv

I'm a Kpoper till the end

Reveluv

I'm a Kpoper till the end

آرزو

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۹ ق.ظ

آرزوتون چیه؟؟

چقدر ازرو دارین؟؟

 

احتمالا اگه تا یک سال پیش ازم میپرسیدن ارزوت چیه میگفتم میخوام بمیرم

راستش هیچ هدفی واسه زنده موندن نداشتم

نه مشکلی دارم نه چیزی ولی هدفی نداشتم

وقتی هدفی نداشته باشم واسه چی زنده باشم

خیلی وقته شاید چند ساله ک دهنم درگیره چرا زنده ام

وقتی نه سودی واسه کسی دارم نه کسی دوسم داره نه کسی ازم خوشش میاد و نه ....

 

چند وقت پیش یک نفر گفت بشین ببین چه کارهایی رو دوست داری و چه چیزایی خوشحالت میکنه

چه کاری دوست داری بکنی

همونارو بذار هدفت

 

یکم که فکر کردم دیدم خیلی کارا نکردم

خیلی کارا رو دوست دارم بکنم

خیر سرم چند وقت دیگه هیجده سالم میشه ولی ارزوهام زیادی بچگونه بود ولی واسم مهم نیست

ارزوهامو دوست دارم

چند وقته یک ایده زده به سرم

یک موضوعی حدود دو سه ساله که توی سرم بود ولی هیچوقت فکر نکرده بودم که بنویسمش

میخوام هرجور شده بنویسمش

شاید هیشکی خوشش نیاد شایدم کلی مسخرم کنن

نمیدونم

ولی فکر کنم اولین باره که واسه انجام یک کار اینقدر مصمم شدم

میخوام هرجوری هست بنویسمش

 

نمیدونم هدفم چی بود اینارو نوشتم

ببخشید که اینقدر حرف زدم و مرسی که میخونین رفقا

 

 

به یکی از دوستامم که چند روزه خیلی خصوصی باهام حرف میزنه خواستم بگم خیلی دوست دارم رفیق

 

همتونو دوس دارم

یاسین هیونگ ارام هیونگ

یاسی و چراغ خاموش و آیینی

همتونو

نمیدونم چیشده که خیلی وقته همه چی یکم پیچیده شده

ولی همتون رفیقای صمیمیم هستین

💜

 

 

  • MAHTA ..

نظرات  (۴)

من فقط یه آرزو دارم!

یه شخصی رو دوست دارم! میخوام فقط انقدر بهتر و بهتر بشم تا محبت اون شخص رو بتونم جلب کنم! همین!

شاید آرزوهای دیگه ای هم داشته باشم!

مثلا تبدیل شدن به یه مترجم سه زبانه! یا بشم یه مورخ و.... 

ولی این آرزو هدف اصلی زندگیمه! 

پاسخ:
کی؟؟؟؟؟؟
[فضول هم خودتی]
خودم میدونم خیلی فضولم هیونگ

مهتایا

هرچقدر بتونی از لحاظ روحی پیشرفت کنی آرامش بیشتری به دست میاری

بی هدف زندگی نکن...

با خدا باش پادشاهی کن...

منم یه زمانی بی هدف زندگی کردم و تنها نتیجه ای که به دست اوردم افسردگی مزخرف (که نمیدونم از کجا اومده بود!) بود! 

بهت یه بار گفتم...

یه بارم که شده بیا برای آرامشِ خودمون زندگی کنیم!

پاسخ:
نمیدونم
زندگی مسخره اس
نمیتونم باهاش کنار بیام
شده یک بازی بی پایان و بی هدف

منم دوستت دارم مهتایمممممممممم

پاسخ:
منم عاشقتم هیونگ

مهتای قشنگم... خوشحالم ک هدفای قشنگ زندگیتو پیدا کردی بلخره :))

راجب پیچیدگیا هم نگران نباش...همه چی حل میشه... رو اهدافت تمرکز کن و شاد زندگی کن :)

امیدوارم آینده ی خیلی قشنگی رو واسه خودت بسازی^_^

پاسخ:
نمیدونم
شاید دارم تلاش میکنم که ایندم قشنگ شه شایدم دارم خودمخرابش میکنم
از خودم متنفرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">