Reveluv

I'm a Kpoper till the end

Reveluv

I'm a Kpoper till the end

سلام

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ب.ظ

دوستان عزیز

  • MAHTA ..

نظرات  (۲۰)

سلام مهتایی 

دلم برات تنگ شده بود 💔💔

پاسخ:
هیونگ اینجوری حرف نزن
همه کلی دوست دارن
هیشکی از دستت ناراحت نیست
خواهش میکنم اینجری در مورد خودت فکر نکن
من واقعا دوست دارم
بخاطر منم که شده اینجوری در مورد خودت نگو

وای مهتا نمردیم تو بالاخره شروع به فعالیت کردی دخترر

دلم برات تنگ شده بودد😢

میدونم که با هیونگ یاسینی ولی منم دلتنگتم اخه

این چه وضعشه حساب نیست. من هر وقت ردولوت میبینم یادت میوفتم بیشتر دلتنگ میشم😢

راستی دنام من، میشناسی؟!

پاسخ:
قربون تو رفیق

تو دنا نیستی
تو چراغ خاموشی

سلام مهتا جانم خوبی عزیزم؟

من به هیونگ هم ادرس وبتو دادم...

خیلی خیلی ممنون که پست گذاشتی...

اینطوری میتونم بیام سراغتو بگیرم خیالم راحته یه جا هست پیدات کنم!

راستش از وقتی آیین یهویی رفت ترسو شدم 😅

مهتایم خوبی؟چه خبرا؟چیکارا میکنی؟وضعیت درسیت چطوره؟ حال دلت چطوره عزیزم؟

پاسخ:
اره آیین خیلی یهویی رفت
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم ایین هیچوقت ازم خوشش نیومد
بیخیال
به هرحال من کلی دوسش داشتم
تو و ارام هیونگ و چراغ خاموش و یاسی رو هم خیلی دوست دارم

سلام:)

پاسخ:
سلام

❤️️

پاسخ:
❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜

ازم دلخوری؟!

 

 

اوه لطفا اشتباه فکر نکن.یاسین هیونگ وبتو بهم نداد من خودم پیداش کردم از قبل دیده بودمش و فالوش کردم اون کاری نکرده

معذرت میخوام اگه ناراحتت کردم

پاسخ:
نه واسه چی باید دلخور باشم اخه؟؟؟؟؟
اتفاقا عصری میخواستم بیام ادرس وب رو بهت بدم که دیدم خودت اومدی
اتفاقا وقتی کامنتتو دیدم کلی خوشحال شدم

اتفاقا مهتا منم احساس میکنم هیچوقت منو دوس نداش......

میگم...

پست منو دیدی با عنوان "آخرین پست به عنوان لیدر 4y"؟؟ پیشنهاد میکنم بیای بخونیش! شاید خیلی چیزا روشن بشه برات...

منم خیلی دوستت دارم مهتاااا 💗💗💗

ولی خداوکیلی دنا چطور ادرس وبتو پیدایید؟؟؟ 😂😂😂

پاسخ:
آره خوندمش
قبلا هم وقتی تو وبسایت ایین ادمین بودم در موردش یکم فهمیده بودم ولی خب ایین دوست نداشت چیزی برام تعریف کنه

چراغ خاموش قبلا وبسایتو دنبال کرده بود
وقتی پست گذاشتم فهمید
میخواستم ادرس وب رو بهش بدم ولی دیدم خودش اومد 😊

آیین از تو خداحافظی نکرد مهتا؟هیچی بهت نگفت که میخواد بره و اینا؟

پاسخ:
نه ایین چیزی بهم نگفت
خیلی وقت بود باهام حرف نزده بود راستش
منم چون فک میکردم ازم خوشش نمیاد زیاد نمیرفتم سراغش که اذیت نشه
فکر کنم خیلی از دستم ناراحت شد
😭 خاک توسرم
هیشکی ازم خوشش نمیاد

هیچوقت نگو "هیشکی ازم خوشش نمیاد"

هیچوقتتتتتت

من تورو دوست دارم مهتا

هیونگ تو رو دوست داره 

دنا دوستت داره 

هممون دوستت داریم! خیلی خیلی زیاد!

درکت میکنم مهتا...وقتی آدم ترک میشه توسط یه نفر، یه همچین حسی بهش دست میده ولی بخاطر یه نفر خودتو نباز! اون یه نفر رو به کل تعمیم نده! اون استثانایی بوده که خودش رفته! بنابه دلایل خودش!

پاسخ:
مرسی هیونگ
منم عاشق همتونم
تو ــ ارام هیونگ ــ یاسی ــ چراغ خاموش و آیینو واقعا دوست دارم و تا تهش م دوستتون دارم 
❤💜❤💜❤💜💜❤💜❤💜❤💜❤


ازبس مهربونی نفسم 💗💗

پاسخ:
من کجام مهربونه اخه

سلام^_^

خییییییییلی خوب شد اینجا رو متولد کردیااا😆

مهتا! !!!! سوگند ب جانم و کسی که جانم در دست اوست ، نصفت میکنم اگه بی دلیل و یهویی و بیخبر یا اصن هرچی! اینجا رو باز بحذفی یا یهویی غیب بشی! ! همین اول گفتم که بدونی برام مهم و ارزشمنده بودنت ... فمیدی؟!

به خونه ی خودت خوش اومدی :)

پاسخ:
راستش دیدم بعضی وقتا یک پست بذارم بد نیست
لااقل اینجوری با بقیه هم بیشتر در ارتباطم

نه یاسی عمرا اینجا رو یهویی حذف کنم
خیالت راحت 
قربان تو رفیق باحال خودم❤

کد امنیتی رو میشه برداری؟!😅

پاسخ:
باشه
هنوز کار با تنظیمات و اینا رو یاد نگرفتم
تلاشمو میکنم

راسی. .. منم دوستت دارم قشنگم^_^

پاسخ:
من بیشتر ❤💜❤💜

مهتا؟ رفیق؟

هستی؟

پاسخ:
سلام چراغ خاموش خودم
دلم برات یک عالمه تنگ شده بود😭😭😭
گوشیم خراب شده بود رمز و نام کاربریم پاک شده بود نمیتونستم بیام

سلام مهتایم خوبی عزیزم ?

 

پاسخ:
ارام هیونگگگگگگگ
دلم برات تنگ شده
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
خیلی دوست دارم
گوشیم خراب شده بود همه چیزم پاک شده
حتی ادرس ایمیلت هم پاک شد نمیتونستم بهت ایمیل هم بدم😭
خوشحالم اومدم

راستی هیونگ میخواستم بگم برای من تو همیشه ارام هیونگ عشق خودمی
یادت نره
اینقده دلم برات تنگ شده بود
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
  • ای وای مهتا اومدی :))

     

    حالا اشکال نداره، الان هستی؟

    پاسخ:
    اره بالاخره اومدم


    واااااای چراغ خاموشی نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود😭😭
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
  • مهتا داشتی برای کنکور میخوندی نه؟ کنکورت امساله آره؟

    حالت خوبه؟

     

    منم همینطور عزیز:)

    پاسخ:
    نه اونقدرا هم نخوندم ... نمیدونم این چند وقت زیادی داغون بود اوضاع
    این کنکور لعنتی داره نابود میکنه


    تا شماهارو دارم همیشه خوبم چراغ خاموشی

    سلام مهتایم خوبی عزیز دلم 

    واای خیلی نگرانت بودم ، خداروشکر که هستی الان :)

     

    منم دلم برات کلی تنگ شده بود ...

    یه ماهی بود که حالم خوب نبود ، نتونستم بیام سر بزنم ، ولی الان خوشحالم که میبینم برگشتی

    منم خیلی دوست دوست دارم ، تو هم دونگ سنگ مهربون هیونگتی تا همیشه❤

     

    موفق باشی توو کنکورت عزیزم 

    پاسخ:
    ارام هیونگ😭😭😭😭
    دلم خیلی برات تنگ شده 
    کاش میشد ببینمت اینقد دلم میحواد بغلت کنم

    تو بهترین هیونگ دنیایی
    دوست دارم❤❤❤❤❤❤❤❤

    فدای مهتام بشم که اینقده کیوته 😍😍😘 بیا بغل هیونگ ببینم 😍

    من?!!! 

    نه بابا اینقده هیونگ خوب داریم تو دنیا 😍

    منم مهتام رو خیلی دوسش دارم ، خیلی زیاااد ❤❤❤

    خوشحالم که برگشتی ، امیدوارم نتیجه ی کنکورت هم چیزی بشه که میخوای عزیز دل هیونگ 

     

    پاسخ:
    هیونگ دوس داشتنی خودمی
    هیونگ خوب زیاده ولی هیشکی ارام هیونگ نیست که😌😎

    😘😘

    پاسخ:
    ارام هیونگ خیلی دوستت درم❤

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">